Wanneer je niet tevreden bent over de service en/of een artikel dat je bij Kids & Kadootjes besteld hebt hoor ik het graag.
Na ontvangst van je klacht ontvang je een bevestiging. Je klacht zal vervolgens binnen 14 dagen na ontvangst beantwoord worden. Mocht er meer tijd nodig zijn, wordt je hiervan op de hoogte gebracht! Er zal uiteraard geprobeerd worden de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.
Artikel beschadigd?
Is een artikel beschadigd en wil je dat ruilen of retourneren, stuur dan het liefst zo snel mogelijk of uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst van je bestelling een e-mail naar
info@kidsenkadootjes.nl
of vul het
contactformulier
in. Beschrijf in je bericht wat de klacht precies is.
Het ruilen of retourneren van beschadigde artikelen is bij Kids & Kadootjes enkel mogelijk als deze al beschadigd waren bij levering. Alle beschadigde geretourneerde artikelen worden gecontroleerd. Wanneer naar eigen mening blijkt dat de artikelen beschadigd zijn door reguliere slijtage zal Kids & Kadootjes het artikel niet als beschadigd artikel accepteren. Je ontvangt na akkoord van de retourzending, binnen 14 dagen je geld terug.