Neem contact op
Contact
0
Kids & Kadootjes
0

Klachten en Garantie

Klachten

Wanneer je niet tevreden bent over de service en/of een artikel dat je bij Kids & Kadootjes besteld hebt hoor ik het graag.
Neem contact op per e-mail info@kidsenkadootjes.nl of via het contactformulier.
Na ontvangst van je klacht ontvang je een bevestiging. Je klacht zal vervolgens binnen 14 dagen na ontvangst beantwoord worden. Mocht er meer tijd nodig zijn, wordt je hiervan op de hoogte gebracht! Er zal uiteraard geprobeerd worden de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Artikel beschadigd?
Is een artikel beschadigd en wil je dat ruilen of retourneren, stuur dan het liefst zo snel mogelijk of uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst van je bestelling een e-mail naar info@kidsenkadootjes.nl of vul het contactformulier in. Beschrijf in je bericht wat de klacht precies is.

Het ruilen of retourneren van beschadigde artikelen is bij Kids & Kadootjes enkel mogelijk als deze al beschadigd waren bij levering. Alle beschadigde geretourneerde artikelen worden gecontroleerd. Wanneer naar eigen mening blijkt dat de artikelen beschadigd zijn door reguliere slijtage zal Kids & Kadootjes het artikel niet als beschadigd artikel accepteren. Je ontvangt na akkoord van de retourzending, binnen 14 dagen je geld terug.

Garantie

Kids & Kadootjes zal altijd proberen je bestelling in de juiste conditie aan jou te leveren. Toch kan het gebeuren dat een bestelling defect raakt tijdens verzending of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kan doen op garantie. Indien het defect binnen de garantie valt zal Kids & Kadootjes zorg dragen voor reparatie of vervanging binnen gestelde mogelijkheden.

Is er een defect of iets niet in orde, neem dan contact op per e-mail info@kidsenkadootjes.nl of via het contactformulier.
Na ontvangst van je bericht ontvang je een bevestiging. Je bericht zal vervolgens binnen 14 dagen na ontvangst beantwoord worden. Mocht er meer tijd nodig zijn, bijvoorbeeld wanneer het antwoord afhankelijk is van een reactie van de leverancier, wordt je hiervan op de hoogte gebracht!

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    Kids & Kadootjes zal er alles aan doen om er samen uit te komen!

    Share by: